Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

Wake-up call

Well, not exactly. More like a sleep-down (το κατά λέξη αντίθετο) call. Με απόκρυψη. Και "σνιφς" τύπου "Είμαι η Paris και πήρα για να μ'ακούσεις να σνιφάρω κόκα" ή "Είμαστε οι πολισμάνοι και επειδή τα Dunkin' Donuts είναι τόσο νόστιμα κι επειδή οι μπυροκοιλιές μας από εποχή Πολύδωρα αντισταθμίζουν την κεντρομόλο δύναμη (και excusez-moi αν δεν είναι σωστή η παράθεση της κεντρομόλου εδώ, αλλά ποτέ δε γούσταρα τη Φυσική και πως άλλωστε όταν ο καθηγητής που μας έκανε δε ξεπερνούσε ΠΟΤΕ τα 0,00000001 decibel? ΥΠΟηχοι. Δε ξέρω ποιο ΕΜΒΙΟ ΕΙΔΟΣ θα μπορούσε να καταλάβει τις παραδόσεις του. Επίσης, και ίσως ήταν ένα plus minus αυτό -plus minus χεχεχεχε. WHAT? I'm amused EASILY- ήταν ο πιο ΒΑΡΕΤΟΣ άνθρωπος πάνω στη γη. Οι Φωσκολιάδες μπροστά του ήταν DIE HARD 4. Σαν γνήσιο fetch λύκειο όμως για να περάσει η ώρα κυκλοφορούσαμε φήμες πως έχασε τη φωνή του. Το πιο δημοφιλές story ήταν ότι έσωσε τη γυναίκα του. Απλώς υπήρχαν πολλές versions. Από πλημμύρα, πυρκαγιά, πνιγμό... For SOME reason, η εκδοχή μου με ανθρωποφάγα ζόμπι που ήρθαν από κομήτη που έπεσε από τον Πλούτωνα καβάλα σε ανθρωπόμορφους στεγόσαυρους δεν έπιασε-σνιφ- και η παρένθεση αυτή ΠΡΕΠΕΙ να κλείσει κι επειδή κανείς δεν θα θυμάται από που άρχισε θα bold το τελευταίο μέρος της κύριας πρότασης) οπότε βάλαμε τα λαγωνικά μας να ερευνούν μέσω τηλεφώνου. Το Call600 μας έσωσε" ή "Είμαι το παπάκι και πήρα να κλάψω τον Φρέντυ". Και θα ήθελα να πω ΠΟΣΟ ΜΙΣΩ την απόκρυψη και να κολλήσουν τα πλήκτρα #,3,1 εύχομαι για πάντα, όπως και το να πάθει ΚΑΡΚΙΝΟ των ΟΣΧΕΩΝ όποιος πήρε, αλλά βασικά δεν κινδυνεύει γιατί προφανως ΔΕΝ ΕΧΕΙ αρχίδια.


Ναι, μάλλον είναι μια από ΑΥΤΕΣ τις μέρες και οι ορμόνες μου είναι ανεξέλεγκτες.


Για να θυμηθώ το προηγούμενο πόστ "Νο, I don't look BACK" και δε θα μου το γαμήσει ένα κωλοτηλέφωνο αυτό τώρα.

Wake-up call

In random "music" news J-Ho' s album leaked. Δε μπορώ να σταματήσω να παίζω το "Mile In These Shoes" . ;-o Ίσως είναι το link με το Desperate Housewives (ναι, προσπαθώ να το εκλογικεύσω) -που BTW spoiler alert!!! έχω σπαστεί άπειρα μαζί του, καθώς ενώ νόμιζα είχε το ΘΑΡΡΟΣ να κάνει κάτι τολμηρό με την αυτοκτονία της Edie, τα σκάτωσαν ξανά. Ναι η Edie είναι FABOO and all, αλλά c'mon δεν είναι πάντα κακό ν'αλλάζεις το status quo ειδικά σε μια τόσο στάσιμη σειρά. ΤΕΛΟΣ SPOILER - αλλά I really like it. She's still as voiceless as ever though.


2 σχόλια:

$!LεNt N!@Bε είπε...

Η αλήθεια είναι πως έχω μείνει άφωνη... Υπάρχει κάποιος που κάνει μεγαλύτερες παρενθέσεις από μένα! Respect!
Αποκρύψεις... Τι βρίσιμο έχω ρίξει σε κόσμο...

Ste είπε...

Hee... That's a back-handed compliment. Δίκοπο μαχαίρι. Μπορείς να εκλάβεις την μακριναρι-παρενθετική ικανότητα ως ΤΖΙΦΤ (Αμ τζίφτιντ) ή ως ΚΑΤΑΡΑ. I'll thank you either way. ;-)
Και ανησυχητικό P.S.: Δε νομίζω καν ότι είναι η μεγαλύτερη μου παρένθεση. Βέβαια τότε χάνει την παρενθετική της ιδιότητα και θα έπρεπε να λέγεται παράγραφος αλλά δεν είναι ΚΟΠΟΣ ν'αλλάζεις σειρα? :-x